Web, internetový obchod a zásady ochrany osobních údajů

Předpisy webu, internetového obchodu a zásady ochrany osobních údajů

DEFINICE POJMŮ POUŽÍVANÝCH V PŘEDPISECH
• Online obchod, dále v Pravidlech označovaný jako „Obchod“ nebo „webová stránka“ nebo „webová stránka“ – webová stránka dostupná na www.sazenice-jahod.cz a další webové stránky společnosti „TOP-PLANT“, prostřednictvím kterých může zákazník nakupovat Zboží od prodávajícího.
• Prodávající – „TOP – ROSTLINA Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, adresa: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Štětín, Polsko, REGON 220815312, NIP 5850203086, EU DPH PL5850203086, kontaktní telefonní číslo (+48) 666 816 085, zprávu lze zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře v záložce „Kontakt“
• Zákazník – fyzická osoba, která má alespoň 13 let a pokud této osobě není 18 let, je nutný souhlas jejího právního zástupce k registraci v Obchodě a uzavření kupní smlouvy, pokud nemá plnou kapacitu pro právní transakce, jakož i právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, jejíž konkrétní ustanovení zaručují způsobilost k právním úkonům a která zadává nebo hodlá podat objednávku nebo využívat jiné služby internetového obchodu (včetně spotřebitel ve smyslu článku 221 zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku, tj. věstník zákonů z roku 2014, položka 121, ve znění pozdějších předpisů).
• Strana / strany – strany kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím obchodu, tj. Zákazník kupující zboží a prodávající.
• Kupní smlouva – smlouva o prodeji zboží nabízeného prostřednictvím obchodu uzavřená po přijetí objednávky zákazníka obchodem.
• Zboží – movité věci dostupné v Obchodě, které jsou předmětem kupní smlouvy.
• Cena – cena zboží na webových stránkách obchodu je uvedena v polských zlotých spolu s daní za zboží a služby (DPH).
• Registrační formulář – služba dostupná na webových stránkách obchodu, prostřednictvím které si zákazník, poskytující své osobní údaje, vytvoří uživatelský účet, pomocí kterého může nakupovat zboží v obchodě a kontrolovat stav plateb a objednávek.
• Objednávkový formulář – služba dostupná na webu obchodu, pomocí níž si zákazník může zakoupit zboží v obchodě.
• Místem plnění smlouvy – místem dodání Zboží zakoupeného prostřednictvím Obchodu je území Polské republiky, výjimečně jiná země po předchozí domluvě s Prodávajícím.
• Předpisy – tato Předpisy internetového obchodu, specifikující zásady kupních smluv uzavřených mezi stranami, využívající prostředky komunikace na dálku a zásady používání obchodu zákazníky.
• Zákon – respektive ustanovení občanského zákoníku z 23. dubna 1964 (věstník zákonů z roku 2016, položka 380, ve znění pozdějších předpisů), zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (věstník zákonů z roku 2014, položka 827, ve znění pozdějších předpisů)) a zákon ze dne 29. srpna 2014 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2016, položka 922), jakož i zákon ze dne 16. července 2004 o telekomunikačních zákonech (Sbírka zákonů z roku 2016, položka 1489).
• Spotřebitel – spotřebitel je fyzická osoba, která provádí právní transakci s podnikatelem, který přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností (čl. 221 občanského zákoníku).
• Smlouva na dálku – smlouva uzavřená se spotřebitelem jako součást organizovaného systému uzavírání smluv na dálku, bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, s výhradním použitím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku až do uzavření smlouvy, včetně (článek 2 zákona o právech spotřebitele).
• Smlouva uzavřená mimo obchodní prostory – smlouva se spotřebitelem uzavřena:
• se současnou fyzickou přítomností stran na místě, které není obchodním prostorem daného podnikatele,
• v důsledku přijetí nabídky předložené spotřebitelem za okolností uvedených v písmenu a). a,
• v obchodních prostorách podnikatele nebo prostřednictvím komunikace na dálku bezprostředně po navázání osobního a osobního kontaktu se spotřebitelem na jiném místě, než jsou obchodní prostory podnikatele, se současnou fyzickou přítomností stran,
• během cesty organizované podnikatelem s cílem nebo účinkem podpory a uzavírání smluv se spotřebiteli; (Článek 2 zákona o právech spotřebitele).
________________________________________
§ 1
OBECNÁ USTANOVENÍ
1. Internetový obchod www.sazenice-jahod.cz je provozován prodejcem, jehož prostřednictvím se zboží uvedené v jeho nabídce prodává prostřednictvím internetu.
2. Informace o zboží a jeho cenách uvedené na webových stránkách se týkají pouze internetového obchodu www.sazenice-jahod.cz.
3. Obchod je otevřen 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Z tohoto důvodu se může stát, že zboží objednané zákazníkem již bylo v ten den prodáno. Obchod informuje o situaci a kontaktuje Zákazníka ohledně realizace dílčí objednávky nebo jejího zrušení na žádost Zákazníka.
4. Podmínkou využívání služeb obchodu je přečíst si a přijmout tyto předpisy. Odesláním objednávky zákazník přijímá obsah předpisů.
5. Zákazník je povinen dodržovat všechna ustanovení Pravidel.
6. Předpisy definují základní pravidla pro uzavírání smluv o prodeji zboží mezi prodávajícím a zákazníkem pomocí komunikačních prostředků na dálku a práva a povinnosti zákazníka a prodávajícího.
7. Předpisy jsou k dispozici zdarma na webových stránkách obchodu a jsou určeny všem zákazníkům obchodu.
8. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli a bez udání důvodu změnit tato nařízení. Seznámení s provedenými změnami je odpovědnost zákazníka. Používání obchodu po zveřejnění pozměněných předpisů se rovná souhlasu zákazníka s těmito změnami.
9. Zákazníci mohou nakupovat zboží v obchodě bez ohledu na to, zda se zaregistrovali, pomocí a vyplněním registračního formuláře a vytvořením profilu.
Základní podmínkou pro efektivní zadání objednávky je to, že zákazník poskytne přesné a pravdivé údaje o adrese uvedené v registračním formuláři, stejně jako telefonní číslo nebo e-mailovou adresu, na které bude možné zákazníka kontaktovat z webových stránek obchodu.
10. Obchod si vyhrazuje právo na chyby na webových stránkách Online obchodu z technických důvodů, jakož i z důvodů mimo kontrolu prodejce a právo odmítnout nebo omezit prodej jakéhokoli Zboží zákazníkovi bez udání důvodu.
________________________________________
§ 2
PODMÍNKY PRO UZAVŘENÍ PRODEJNÍ SMLOUVY A PŘEDKLÁDÁNÍ OBJEDNÁVEK
1. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník podá objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách obchodu www.sazenice-jahod.cza také telefonicky.
2. Objednávka bude zpracována za podmínky, že je Produkt k dispozici ve skladu v Obchodě. V případě nedostupnosti některého Zboží, na které se vztahuje objednávka, je Zákazník informován o stavu objednávky telefonicky nebo e-mailem a rozhodne o způsobu její realizace (částečná implementace, prodloužení čekací doby, zrušení celá objednávka).
3. Před odesláním objednávky má zákazník ve fázi jejího odeslání možnost ověřit a případně upravit všechny údaje (např. Údaje o zákazníkovi, způsoby platby, stejně jako sortiment a množství objednávky).
4. Smlouva o prodeji zboží nabízeného prostřednictvím obchodu je uzavřena poté, co byla prostřednictvím objednávkového formuláře provedena účinná objednávka po přijetí objednávky zákazníka obchodem, což znamená, že smlouva nabývá účinnosti v tomto okamžiku.
5. Veškeré informace na webu obchodu týkající se zboží, včetně cen, nepředstavují nabídku ve smyslu čl. 66 občanského zákoníku, ale výzva k uzavření smlouvy podle čl. 71 občanského zákoníku.
6. Obchod www.sazenice-jahod.cz prodává zboží prostřednictvím internetu 24 hodin denně, všechny dny v týdnu a objednávky zadané v pátek, sobotu, neděli a svátky budou zpracovány nejdříve následující pracovní den.

§ 3
POTVRZENÍ SMLOUVY
1. Po zadání objednávky Obchod okamžitě potvrdí její přijetí a zároveň přijme objednávku k provedení. Potvrzení přijetí objednávky a její přijetí k realizaci probíhá zasláním e-mailu zákazníkovi na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou během procesu objednávání. E-mail obsahuje prohlášení prodávajícího o přijetí objednávky a jejím přijetí k provedení, jakož i potvrzení o uzavření kupní smlouvy. Po obdržení výše uvedeného e-mailu zákazníkem je mezi stranami uzavřena kupní smlouva.
2. Potvrzení objednávky obsahuje zejména: základní údaje týkající se objednávky provedené zákazníkem, včetně identifikačních údajů obchodu, adresy, na kterou může zákazník podat stížnost, nákladů na doručení, způsobu a data platby, způsobu a datum dodání Zboží.
3. Objednávka zákazníka, který na e-mail nereaguje na dotaz obchodu týkající se zadané objednávky nebo po dobu 3 dnů neodpovídá na telefonní číslo, které poskytl při zadávání objednávky, bude považována za neplatnou a odstraněna z databázi objednávek.
4. Konsolidace, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy zákazníkovi probíhá zpřístupněním těchto Pravidel na webových stránkách obchodu a odesláním e-mailu zákazníkovi. Obsah kupní smlouvy je dodatečně zaznamenán a zabezpečen v IT systému obchodu.
5. Údaje poskytnuté zákazníkem v rámci zadané objednávky jsou ukládány a zpracovávány obchodem v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (Journal of Laws of 2016, item 922).
6. Poskytnuté osobní údaje poskytuje Zákazník dobrovolně a pro dokončení objednávky je nezbytný souhlas s jejich zpracováním Obchodem. Zákazník je odpovědný za poskytnutí nepravdivých údajů.
7. Poskytnutím osobních údajů nezbytných v objednávkovém formuláři nebo v registračním formuláři se rozumí souhlas se zpracováním osobních údajů zákazníka prodávajícím za účelem plnění kupní smlouvy, jakož i pro právně oprávněné účely správce údajů v souladu s umění. 23 s 1 bod 5 a sek. 4 zákona o ochraně osobních údajů.
8. Prodávající je správcem osobní databáze zákazníků Obchodu. Správce může na základě písemné dohody pověřit jiný subjekt zpracováním osobních údajů uživatele za účelem poskytování služeb poskytovaných správcem. Správce údajů nepředává osobní údaje zákazníků žádným dalším příjemcům ve smyslu čl. 7 bod 6 zákona o ochraně osobních údajů. Každý zákazník registrovaný v Obchodě má právo na přístup k informacím, které poskytl, což představuje osobní údaje ve smyslu čl. 6 zákona a jejich opravu a dále má právo kontrolovat zpracování jím poskytovaných informací, což představuje osobní údaje na principech uvedených výše. Zákon, zejména včetně práva vznést odůvodněnou námitku proti zpracování údajů a odvolat souhlas se zpracováním údajů pro marketingové účely.
9. Zákazník může dobrovolně souhlasit se zasíláním obchodních informací od prodávajícího na e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které uvedl. Tento souhlas se vztahuje také na použití automatizovaných volacích systémů pro účely přímého marketingu v souladu s čl. 172 s 1 zákona ze dne 16. července 2004 o telekomunikačních zákonech (věstník zákonů z roku 2016, položka 1489).

§ 4
CENA ZBOŽÍ
1. Všechny ceny zboží zveřejněné na webových stránkách obchodu jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují DPH. Pokud je zákazník DPH registrovanou v Evropské unii, může prodejce vystavit fakturu s nulovou sazbou DPH.
2. Cena uvedená vedle Zboží nezahrnuje informace o nákladech na doručení, o kterých je Zákazník informován v souladu s ustanovením §3
bod 1 nařízení.
3. Obchod si vyhrazuje právo změnit ceny Zboží bez udání důvodu, provádět a rušit propagační kampaně a prodeje nebo provádět jejich změny. Výše uvedené právo nemá vliv na ceny Zboží v objednávkách zadaných přede dnem účinnosti změny ceny, podmínek propagačních kampaní nebo prodeje.
4. Propagace, slevy a slevy z ceny nelze kombinovat, pokud není dohodnuto jinak, nebo pokud předpisy pro propagaci nestanoví jinak.
5. K prodeji je určen omezený počet Zboží, včetně propagačních prodejů a prodejů, a objednávka je zpracovávána v pořadí, ve kterém Obchod přijímá přijaté a potvrzené objednávky tohoto Zboží, a to až do stavu zásob, na který se vztahuje tato forma prodej je vyčerpán.
6. Informace o ceně uvedené na webových stránkách jsou závazné od okamžiku, kdy Zákazník obdrží e-mail s potvrzením přijetí objednávky Obchodem. Tato cena se nezmění bez ohledu na cenové změny v obchodě, které mohou nastat pro jednotlivé Zboží.
________________________________________
§ 5
ZBOŽÍ
1. Obchod zveřejňuje veškeré informace týkající se základních vlastností Zboží, včetně ceny, na webových stránkách obchodu www.sazenice-jahod.cz, vedle popisu daného Produktu.
2. Pokud zboží není k dispozici (vyčerpané nebo z jiných důvodů), Obchod zveřejní příslušné informace na webových stránkách obchodu nebo je produkt z webu obchodu odstraněn.
3. V případě, že Obchod po přijetí objednávky zákazníka poskytl informace o nedostupnosti Zboží, nebo z jiných důvodů nebyl schopen tuto objednávku provést, bude oprávněn do 7 dnů od kupní smlouvy odstoupit. ode dne uzavření smlouvy. V této situaci, pokud zákazník zaplatil za zboží, mu obchod vrátí zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží okamžitě, nejpozději však do 10 dnů od odstoupení obchodu od smlouvy. Obchod provede vrácení peněz stejným způsobem platby, jaký si zákazník vybral a použil, pokud zákazník nesouhlasí s jiným způsobem vrácení.
4. V případě uvedeném v bodě. 3 Zákazník má také možnost se rozhodnout prodloužit dobu plnění objednávky z důvodu čekání na chybějící Zboží, nahradit chybějící Zboží jiným nebo zrušit celou objednávku.
5. Obchod si vyhrazuje právo na změnu Zboží, zavedení nového Zboží do nabídky obchodu. Výše uvedená práva nemají vliv na již zadanou a přijatou objednávku.
6. Obchod stanoví, že mohou existovat malé rozdíly ve vzhledu Zboží prezentovaného a zobrazeného na fotografiích ve vztahu k realitě. Prezentované fotografie produktů slouží pouze pro informaci.

7. Vzhledem k tomu, že rostliny jsou v dopravě zkazitelnou komoditou. Obchod neakceptuje vrácení zboží
________________________________________

§ 6
TERMÍNY A ZPŮSOB DODÁNÍ

  1. Objednávky jsou zpracovávány okamžitě, průběžně, s výjimkou čtvrtků, pátek a státních svátků. Čtvrtek a pátek jsou z přepravních dnů vyloučeny z důvodu povahy prodávaných produktů (odeslání zboží v pátek by vedlo k tomu, že zboží zůstane ve skladu přepravce, což by výrazně ovlivnilo kvalitu dodávaných produktů).
  2. Dopravce je odpovědný za včasné doručení balíků. Obchod nemá žádný vliv a není odpovědný za zpoždění nebo nedoručení zboží a ztráty způsobené přepravci, jakož i zpoždění dodávky způsobené nesprávnou nebo nepřesnou adresou uvedenou zákazníkem. Pokaždé, když Obchod vyvine veškeré úsilí, aby využil služeb spolehlivých a osvědčených společností.
  3. V případě poškození zásilky je zákazník povinen sepsat reklamační protokol, který na vyžádání obdrží od přepravce. Je to nezbytný předpoklad pro posouzení stížnosti vzniklé zaviněním dopravce. Pokud je to možné, doporučuje se také pořídit fotodokumentaci poškozené zásilky.
  4. Zásilky k zákazníkovi jsou odesílány od pondělí do úterý, aby nedocházelo k prostojům živých rostlin ve skladu dopravce (o víkendu).
  5. Datum dodání zákazníkovi do 2 pracovních dnů, s výjimkou státních svátků a dnů, které nejsou uvedeny v § 6 písm. 5, pokud v popisu Zboží nebo při zadávání objednávky Obchod neuvedl kratší dobu.
  6. Doba dodání zboží závisí na způsobu platby zvoleném zákazníkem a počítá se takto:
    • bankovní převod, elektronická platba nebo kreditní karta – ode dne připsání na bankovní účet prodávajícího nebo vypořádací účet,
    • na dobírku – ode dne kupní smlouvy.
  7. V případě možnosti osobního odběru: datum připravenosti Zboží k vyzvednutí zákazníkem – je 1 pracovní den nebo kratší doba uvedená Obchodem. Zákazník bude dodatečně informován o připravenosti Zboží k vyzvednutí v Obchodě zasláním příslušného e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou při objednávání nebo telefonickým kontaktem.
  8. Je důležité, aby si klient při vyzvednutí zásilky se zbožím zkontroloval jeho stav. V případě poškození nebo porušení obalu by měl být přítomen kurýr, sepsán protokol o poškození, který by měl být spolu s případnou reklamací okamžitě zaslán prodejci.
  9. Všechny objednávky zpracovává Obchod v pořadí, v jakém jsou přijímány, dokud nejsou zásoby vyčerpány.
  10. Ke každé zásilce obsahující Produkt je přiložen doklad o nákupu (faktura s DPH nebo daňový doklad). Pokud je Objednatel plátcem DPH a chce obdržet fakturu, měl by o tom zaslat Prodávajícímu příslušné informace výběrem příslušné možnosti ve formuláři a poskytnutím potřebných údajů.
  11. Obvykle začneme expedovat a připravovat objednávky první březnový den (01.03), ale záleží to na počasí a příchodu jara.

§ 7
FORMY PLATBY A DORUČENÍ

  1. Poté, co zákazník obdrží e-mailem potvrzení nabídky, začíná proces plnění objednávky obchodem.
  2. Dokud zákazník nezaplatí celou dlužnou částku za objednané zboží, zůstává vlastnictvím obchodu.
  3. Obchod nabízí a poskytuje zákazníkovi následující platební metody:
    • Platba bankovním převodem
    • platba v hotovosti při osobním vyzvednutí,
    • Platba přes PayU a Przelewy24, Paypal,
    • Platba v hotovosti na dobírku dopravce. Obchod si vyhrazuje právo změnit konkrétní způsob platby v konkrétním případě z důvodu technických problémů s implementací konkrétního způsobu platby.
  4. Pokud si zákazník zvolí způsob platby ve formě platby předem bankovním převodem, bude platba za objednané zboží účtována předem, což znamená, že objednané zboží bude odesláno po obdržení platby. Neobdržení platby na bankovní účet prodávajícího do 7 dnů od odeslání potvrzení objednávky bude mít za následek zrušení objednávky. Platby bankovním převodem by měly být prováděny pouze na bankovní účet prodávajícího, tj.
    BANK SGB číslo účtu PL 79 9396 0007 2002 0013 8790 0001
    Název převodu by měl zahrnovat číslo objednávky obdržené v potvrzení transakce.
  5. V případě platby přes PayU je platba za zboží účtována předem, což znamená, že objednané zboží je odesláno po obdržení platby. Neobdržení platby na bankovní účet prodávajícího do 7 dnů od odeslání potvrzení objednávky bude mít za následek zrušení objednávky.
  6. Náklady na dodání zboží nese zákazník (tj. Poplatky za dopravu, dodání a poštovní služby) a připočítávají se k hodnotě objednávky zákazníka. Náklady na doručení jsou zákazníkovi uvedeny vždy před zadáním objednávky. Výše nákladů závisí na způsobu doručení zvoleném zákazníkem a způsobu platby – v případě možnosti „Dobírka“ by se k částce za dopravu mělo připočítat 5,00 PLN.
  7. Zákazník při zadávání objednávky přijímá náklady na doručení uvedené v předpisech, včetně případů, kdy zákazník vyjádří vůli být vázán kupní smlouvou.
  8. Osobní odběr zboží zákazníkem je bezplatný.
  9. Obchod navrhuje a poskytuje Zákazníkovi následující způsoby doručení nebo převzetí Zboží:
    • Osobní odběr k dispozici na: ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štětín, Polsko.
    • Kurýrní zásilka prostřednictvím Inpost / DPD
    • Dobírka prostřednictvím Inpost

§ 8
PRÁVA ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  1. V souladu s ustanoveními zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Journal of Laws of 2014, bod 827), do 14 (čtrnácti) dnů od obdržení objednaného zboží, zákazník, který je spotřebitelem v ve smyslu příslušných ustanovení, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a vrátit Zboží bez udání důvodů a bez vynaložení nákladů, s výhradou ustanovení čl. 33, čl. 34 odst. 2 a 35 zákona o právech spotřebitele. Právo na odstoupení od smlouvy uvedené v tomto bodě se vztahuje pouze na spotřebitelský prodej, a proto se vztahuje pouze na kupní smlouvy uzavřené na dálku se spotřebitelem podle ustanovení občanského zákoníku.
  2. Právo na odstoupení může zákazník uplatnit zasláním písemného prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy na následující adresu: „TOP – ROSTLINA Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štětín, Polsko. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy i podle vzoru odstoupení od smlouvy uvedeného v příloze 2 zákona o právech spotřebitele.
  3. Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy se počítá ode dne, kdy zákazník převzal zboží nebo do kterého se zboží dostalo do rukou jiné třetí strany než dopravce označeného zákazníkem. V případě objednávky, která zahrnuje mnoho Zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách nebo po částech do 14 (čtrnácti) dnů od data převzetí poslední Zboží, dávky nebo části. Ke splnění této lhůty stačí zaslat prodejci informace o výkonu práva zákazníka odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy.
  4. Zákazník je povinen – kromě zaslání prohlášení uvedeného v bodě 2 vrátit Zboží do obchodu na následující adresu: „TOP – ROSTLINA Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štětín, Polsko, nicméně ne

nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Zákazník odstoupil od smlouvy o prodeji Zboží. Ke splnění termínu stačí vrátit Zboží před vypršením termínu.

  1. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji zboží uzavřené na dálku se smlouva považuje za neplatnou a zákazníkovi jsou vráceny platby, které provedl, bez nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvolené zákazníkem jiným než nejlevnějším standardním způsobem nabízeným prodávajícím). To, co strany poskytly, se vrací beze změny.
  2. K úhradě vzájemných výhod by mělo dojít okamžitě, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy prodávající obdrží prohlášení spotřebitele o odstoupení od kupní smlouvy. Obchod vrací cenu stejným způsobem platby, jaký používá zákazník, pokud zákazník nesouhlasí s jiným způsobem vrácení.
  3. Obchod může zadržet vrácení platby obdržené od zákazníka, dokud nebude zboží vráceno nebo dokud zákazník neprokáže jeho vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
  4. Zákazník je odpovědný za snížení hodnoty Produktu v důsledku používání Produktu způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti Produktu. Obchod si vyhrazuje právo – v případě vrácení takového Zboží možnost požádat o přiměřené snížení ceny Zboží, s výhradou náhrady zákazníkovi.
  5. Jakékoli dotazy týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy o prodeji zboží zasílejte přímo na info@sazenice-jahod.cz
  6. Zboží vrácené zákazníkem by mělo být zabaleno vhodným způsobem, aby nedošlo k poškození během přepravy, pokud je to možné, mělo by být zboží zabaleno do původního obalu. Zboží by mělo být vráceno s kompletním vybavením a příslušenstvím, jakož i doklady vystavenými při jeho prodeji a pokud možno s dokladem o prodeji (daňový doklad nebo faktura) na adresu prodávajícího „TOP – ROSTLINA Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Štětín, Polsko.
  7. Přímé náklady na vrácení Zboží, tj. Náklady na balení a vrácení Zboží v souvislosti s odstoupením od smlouvy uzavřené na dálku, vždy nese Zákazník.
  8. Právo odstoupit od smlouvy se zbožím nemá zákazník ve vztahu ke smlouvám, jejichž předmětem je:
    • položka, která se rychle zhoršuje nebo má krátkou trvanlivost (např. Sazenice živých rostlin, které by měly být vysazeny ihned po obdržení zásilky) (Journal of Laws ze dne 24. června 2014, položka 827, čl. 38, bod 4.);
    • zboží dodávané v zapečetěném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny, pokud bylo balení po dodání otevřeno;
    • věci, které jsou po porodu vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi (např. Sazenice živých rostlin, které by měly být vysazeny ihned po porodu, tj. Neoddělitelně spojené se zemí) (Journal of Laws ze dne 24. června 2014, položka 827 článek 38, bod 6.);

§ 9
VADY ZBOŽÍ, ZÁRUČNÍ ODPOVĚDNOST

  1. Všechny produkty nabízené v Obchodě jsou nové, bez fyzických a právních vad a byly legálně uvedeny na polský trh.
  2. Prodávající je povinen poskytnout zákazníkovi zboží bez vad.
  3. Prodávající odpovídá zákazníkovi v rámci záruky za fyzické nebo právní vady zboží zakoupeného tímto zákazníkem v rozsahu uvedeném v ustanoveních zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele a ustanoveních občanského zákoníku. Kód.
  4. Aby se předešlo pochybnostem, uvádí se, že žádné z ustanovení těchto předpisů neomezuje práva zákazníka podle ustanovení právních předpisů platných na území Polské republiky. V případě ustanovení takové povahy se použijí ustanovení zákona platného na území Polské republiky, zejména občanský zákoník a zákon o právech spotřebitele.
  5. V případě vady Zboží má Zákazník právo využít svoji záruku v souladu s ustanoveními občanského zákoníku, např. Uplatněním reklamace.
  6. Podkladem pro reklamaci může být zejména dodání jiného než objednaného Produktu, nesprávné dokončení objednávky nebo dodání nesprávného počtu Zboží.
  7. V případě uplatnění práva na reklamaci můžete vyplnit REKLAMNÍ FORMULÁŘ na webových stránkách nebo napsat reklamaci a vrátit ji společně s inzerovaným zbožím, a pokud je to možné, s dokladem o nákupu (potvrzení nebo faktura na tato adresa: „TOP – ROSTLIN Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch“, ulice F. Krygiera, 71 – 001 Štětín, Polsko). V reklamačním formuláři zákazník mimo jiné uvede vaše očekávání ohledně způsobu plnění povinností prodejce (v souladu s článkem 560 občanského zákoníku).
  8. Prodávající si vyhrazuje právo na 14denní (čtrnáct pracovních dnů) lhůtu pro posouzení reklamace od okamžiku obdržení Zboží od Zákazníka a zavazuje se informovat Zákazníka o přijatých opatřeních.
  9. V případě jiného než spotřebitelského prodeje jsou ustanovení článků 556-576 občanského zákoníku vyloučena.
  10. Nesrovnalosti nebo neshody související s objednávkou by měly být nahlášeny do 2 dnů od obdržení zásilky se zbožím.
  11. Záruka a právo na odstoupení od smlouvy neplatí, pokud je Produkt zasažen mechanickým poškozením vnějšího původu. Před převzetím zásilky od kurýra byste proto měli vždy zkontrolovat, zda během přepravy nedošlo k poškození obalu. Zejména věnujte pozornost stavu pásků nebo těsnění připevněných k obalu. Pokud je zásilka poškozená nebo jsou poškozené plomby (pásky), zásilku nepřijměte a za přítomnosti kurýra připravte zprávu o poškození a co nejdříve kontaktujte prodejce, aby věc vyjasnil. Kontrola zásilky při dodání je nezbytnou podmínkou pro posouzení případných nároků zákazníka na poškození nebo krádež při přepravě.

§ 10
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Uznání jednotlivých ustanovení těchto Pravidel způsobem stanoveným zákonem jako neplatných nebo neúčinných nemá vliv na platnost nebo účinnost zbývajících ustanovení Nařízení. Místo neplatného ustanovení se použije pravidlo, které je nejblíže účelům neplatného ustanovení a všech těchto nařízení.
  2. Prodávající neodpovídá za blokování správci poštovních serverů, které zpracovávají e-mailové zprávy zákazníka od prodávajícího na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem, a za mazání a blokování e-mailů zasílaných prodávajícím pomocí nainstalovaného softwaru na počítači používaném zákazníkem.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za transakce provedené neoprávněnými třetími stranami, které získaly přístup k účtu zákazníka v obchodě v důsledku ztráty nebo prozrazení přihlašovacího jména nebo hesla k takovému účtu zákazníkem.
  4. V případě sporu mezi Stranami má Zákazník možnost využít mimosoudní stížnost a nápravu.
  5. Ve věcech, které nejsou pokryty webem obchodu, se použijí ustanovení polského práva, zejména akty uvedené v Řádech.
×